Dekantáló

Fejér Megyei Gasztro- és Bor Blog

borbély roland nyékládháza

2018. december 26. 11:07 - Silye Sándor

A Kárpát Bormedence rendezvényen a fővárosban belebotlottam a Gallay pincészetbe. Mikor megtudtam, hogy Nyékládházán dolgoznak, ugyancsak nagyot néztem. Ott a kavicsbánya a legismertebb, a borászatról még nem hallottam. Ennél nagyobbat csak akkor néztem, mikor megkóstoltam a boraikat. Végigjárva az egész "bormedencét", visszamentem Borbély Rolandhoz, és kiáltottam, hogy "mea culpa, mea maxima culpa"! Merthogy ott ittam a bormedence legjobb fehér borát. Ismerjétek hát meg Borbély Rolandot, és Nyékládházát. Tudomásom szerint Roli Kovács Nimród borászaként dolgozott korábban, utána lett önálló. Hogy ki a jobb? Tudja a csoda, én döntetlent mondok, mert mindkettő kiváló! Amit tudni illik róluk: A Gallay Kézműves Pince a Bükki borvidék első családi boutique borászata. A 11 hektáros birtok a bükki borvidék szívében Nyékládháza, Mályi, és Miskolc legjobb dűlőiben található, ahol környezet tudatos és fenntartható gazdálkodás mellett prémium minőségű borok készítése a célkitűzésünk.

Nna! Ne olvassátok, hallgassátok, csak előtte egy pittyet megérdemel, az a kis vackos háromszög!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dekantalo.blog.hu/api/trackback/id/tr3114509380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása